Klacht: opzegtermijn van één jaar

op 23 juli 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half juii 2017 zeg ik het gebruik van mijn tweede TV kaart op. Dit gebeurde per mail omdat de klantendienst steeds onbereikbaar was. Het antwoord was dat mijn abonnement voor de tweede kaart pas in juli 2018 komt te vervallen. Dit is toch ongehoord. De normale vervaltermijn is één maand!

Gewenste Oplossing:

Direct een rectificatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 24 juli 2017 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Harderwijk