Klacht: Opzegprobleem loten

op 30 maart 2013 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nou wij hebben eind november al een brief gestuurd naar de postcodeloterij dat wij 3 van onze 4 loten wilden opzeggen per 1 januari 2013. Maar tot op heden blijven ze het maar afschrijven van onze rekening. Blijkbaar is het makkelijk om loten te bestellen via internet online bijvoorbeeld ook en ze weten niet hoe vaak ze moeten proberen om loten te verkopen aan je met reclames, maar als er opgezegd moet worden dan moet het schriftelijk of je moet een 0900 nummer gaan bellen. Zoals je vaker hoort is bellen ook niks, want vaak wordt het gewoon niet doorgevoerd in de computer. Maar nou dus schriftelijk gedaan, maar ze blijven van die 3 loten gewoon het bedrag afschrijven.

Nou wij zouden tevreden zijn met het stopzetten van 3 loten van de 4 die we hebben zoals per brief is gezegd. Natuurlijk zoals in de brief toen eind november per 1 januari 2013 het alsnog stop gezet wordt en we met terugwerkende kracht tot januari de afgeschreven bedragen van de 3 loten terug geboekt krijgen. En niet na deze klacht dat ze ons telefonisch gaan bellen met een verkooppraatje om ons over te halen om die 3 loten toch te houden en graag zien wij de bevestiging per e-mail of per brief tegemoet.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bertusenfloor