Klacht: opzegging via aangetekende brief

op 07 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Met een aangetekende brief via support@sepastop.eu ,is het lidmaatschap per 24-12-2017 opgezegd, tot op heden geen reactie gehad van fit for free m.b.t de aangetekende brief.
Het enigste wat wel via de mail kwam is de vraag of ik mijn abonnement per direct betaal want anders komen er zeer hoge kosten overheen, nu heb ik altijd netjes betaald maar nooit gebruik gemaakt van het abonnement wegens medische redenen, en daarom gebruik gemaakt via een ander bedrijf met een aangetekende brief mijn abonnement opgezegd.

Waarom krijg ik geen antwoord op de aangetekende brief die zij WEL binnen hebben gekregen!

opzeggen moet net zo makkelijk zijn als aanmelden, geen ge ouwehoer zonder poespas

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Yvonne Westerveld - Zanting

7 maanden geleden - Waarom beantwoord Fit For Free NIET de aangetekende brief Waarom antwoord Fit For Free NIET op de 3 mailtjes die gestuurd zijn Waarom is Fit For Free moeilijk bereikbaar???

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 23 februari 2018 om 11:37 geantwoord

Hoi Yvonne. We hopen dat je na het plaatsten van jouw klacht contact hebt gehad met onze klantenservice over jouw opzegging. Het kan wat langer duren voordat je een reactie krijgt, omdat we momenteel een drukke periode hebben. Sorry! Je kunt de klantenservice natuurlijk altijd ook telefonisch bereiken. Zie link voor contact informatie: https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Westerveld - Zanting