Klacht: Opzegging verzekering

op 13 april 2017 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de verzekering opgezegd in december 2016 per brief. In januari en februari werd toch weer een bedrag afgeschreven. Ik heb dit terug geboekt en nogmaals een brief gestuurd op 9 maart. Nu krijg ik een aanmaning over 3 maanden (jan-feb-mrt). Net telefonisch contact gehad…ze bevestigen de ontvangst van mijn brief in maart (met opzegging. Maar ik moet nog wel de premie van jan t/m april betalen !!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil de maanden januari en februari alsnog betalen maar de rest niet meer....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 21 april 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Maren,

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat u onlangs d.d. 19 april jl. met een collega van het Harmony Service Center contact heeft gehad. Naar aanleiding hiervan heeft u het volledige bedrag overgemaakt. Uw verzekering is dan ook per direct beëindigd en er zijn geen openstaande posten meer. Er zal uiteraard ook geen nieuwe incasso plaatsvinden.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care
Harmony Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door Michel25