Klacht: Opzegging verzekering

op 13 april 2017 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb de verzekering opgezegd in december 2016 per brief. In januari en februari werd toch weer een bedrag afgeschreven. Ik heb dit terug geboekt en nogmaals een brief gestuurd op 9 maart. Nu krijg ik een aanmaning over 3 maanden (jan-feb-mrt). Net telefonisch contact gehad…ze bevestigen de ontvangst van mijn brief in maart (met opzegging. Maar ik moet nog wel de premie van jan t/m april betalen !!!!!

Ik wil de maanden januari en februari alsnog betalen maar de rest niet meer....

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 21 april 2017 om 13:51 geantwoord

Geachte heer van Maren,

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat u onlangs d.d. 19 april jl. met een collega van het Harmony Service Center contact heeft gehad. Naar aanleiding hiervan heeft u het volledige bedrag overgemaakt. Uw verzekering is dan ook per direct beëindigd en er zijn geen openstaande posten meer. Er zal uiteraard ook geen nieuwe incasso plaatsvinden.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Customer Care
Harmony Service Center