Klacht: Opzegging TV-abonnement

op 12 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 februari 2012 heb ik mijn Caiway TV-abonnement opgezegd via tel 088-2249111. Toch worden maandelijks gelden in rekening gebracht, hoewel de contractduur allang verlopen is. Telefonisch contact lijkt onmogelijk, inloggen op Mijn Caiway lukt niet, insturen van Caiway contactformulier via hun website lijkt ook niet te werken.

Gewenste Oplossing:

Effectueren opzegging; stopzetten afschrijvingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 juli 2012 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voor zover we kunnen nagaan is er geen opzegging ontvangen.

Omdat deze mogelijk niet goed is verwerkt of is kwijtgeraakt hebben we bij deze het abonnement stopgezet en zullen we de maandbedragen van 15 februari tot heden crediteren.

Met vriendelijke groet,

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door caiwayklacht2