Klacht: Opzegging perikelen

op 05 augustus 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb begin dit jaar 2016 een abonnement afgesloten in Leiderdorp bij Fit4Free, om met mijn (toenmalige) vriendin in het weekeinde te gaan sporten.

De relatie is echter uitgegaan en heb nu geen reden meer om in Leiderdorp te gaan sporten.

Leiderdorp is 65 kms van mijn woonplaats in Hellevoetsluis en de dichtst bijzijnde Fit4Free sportscholl is ofwel Zuidplein (38 kms), ofwel Barendrecht (38 kms).
Dit is meer dan de in de regelementen staat vermelde 30 kms, dus wil ik mijn abonnement per direct opzeggen.
Dit werd geweigerd. Ik moet nu de rest van het jaar 2016 betalen tot 31-01-2017, plus een boete voor een heel jaar van EUR 4,-/mnd.

Ik ben tevreden als ik in een normaal termijn, dus 1 tot 3 maanden van mijn abonnement afkan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 12 augustus 2016 om 09:51 geantwoord

Beste heer Lapre, onze welgemeende excuses voor de late reactie inzake uw klacht. Volgens onze administratie is de kwestie inmiddels per e-mail (via correspondentie vanuit info@fitforfree.nl) opgelost. Uw abonnement zal uiteindelijk conform de afspraak per het einde van het eerste (in plaats van het tweede) contractjaar worden beëindigd. Tevens heeft u de afgesproken genoten korting inmiddels voldaan. Mocht u hier nog vragen over hebben of mocht de kwestie toch (nog) niet naar tevredenheid zijn afgehandeld dan horen wij uiteraard graag van u. U kunt ons te allen tijde bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Heeft op 12 augustus 2016 om 23:29 geantwoord

Ik ben gezwicht voor de 'regeling' die mij geboden werd, maar had liever gehad dat Fit4free mij conform hun reglement van de 30km regeling , per direct hadden laten opzeggen zonder boete betaling. De opgelegde boete werd Door mij betaald om van het gezeur, of lang lopende kwestie af te zijn...Maar ben zeker niet tevreden met de gang van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door robenrol