Klacht: opzegging niet verwerkt

op 12 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Mijn Klacht
Per 01-07-2016 hebben wij ons lidmaatschap opgezegd per brief. er is geen gebruik meer gemaakt daarna van het abonnement omdat wij er vanuit zijn gegaan dat dit is opgezegd.
Nu komen wij er recent achter dat er gewoon nog elke maand wordt betaald voor dit lidmaatschap.
Van een groot bedrijf als u verwacht ik dat als een klant een jaar lang of langer, wel betaald maar geen gebruik maakt van de diensten dat er dan een belletje gaat branden.

Gewenste Oplossing
ik wil mijn geld terug over deze periode. zoals u kunt zien hebben we geen gebruik gemaakt. de schuld wordt volledig bij mij als consument neergelegd omdat ik geen verzendbewijs heb bewaard. ik ben er in goed vertrouwen van uitgegaan dat jullie dit netjes hebben opgepakt.

Ik heb contact gehad met de klantenservice en die geven mij de schuld dat de brief niet is verwerkt. Ook ben ik niet meer in het bezit van een klantnummer.

Extra informatie
Betreft L. van Asperen, 14-08-1990

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 16 maart 2018 om 10:01 geantwoord

Hoi Geert. Sorry voor de late reactie via de platform. We hopen dat je duidelijkheid hebt gekregen over de opzegging van de beide lidmaatschappen en weet waarom er geld is geïncasseerd. Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken, maar ook via de mail. Zie link voor de contact details: https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

Heeft op 16 maart 2018 om 20:17 geantwoord

Ik heb al contact gehad met de klantenservice maar kom
niet verder. Graag hoor
Ik van jullie wen voorstel hoe we hier samen goed uit gaan komen. Alvast bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door GVA123