Klacht: Opzegging nav bericht camera opnames

op 17 augustus 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Fit for free vindt dat zij het recht hebben om camera\’s in kleedkamers op te hangen. Vooral in de Randstad. N.a.v. Dit bericht heb ik voa de site mijn abonnement ruim 2 weken terug opgezegd. Ik heb aangegeven per direct mijn abonnement op te willen zeggen, aangezien ik het bizar vind dat dit zomaar kan. Ik vind dit een breuk van vertrouwen en een inbreuk op privacy. Ik heb aangegeven per direct op te willen zeggen. Na 2x de automatische incasso terug te hebben gehaald heb ik vandaag eindelijk dmv standaard brief mijn opzegging ontvangen. Ik mag doorbetalen t/m maart 2018. Zonder enige reactie op mijn bezwaar en reden waarom ik heb opgezegd. Dit wordt een rondje rechtbijstand verzekering.

Per direct ontbinding van contract. Ik heb geen reden om te vertouwen op dit bedrijf. Ze hebben immers gewoonweg camera\'s opgehangen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:31 geantwoord

Bedankt voor je eerlijke bericht. We begrijpen dat je bent geschrokken van de berichtgeving omtrent de camerabewaking. De camera’s die in sommige herenkleedkamers van Fit For Free hingen, stonden uit en hangen er puur ter preventie van diefstal. Wij benadrukken dat er in de dameskleedkamers geen camera’s aanwezig zijn of zijn geweest. Deze maatregel heeft Fit For Free destijds genomen omdat alle andere manieren om diefstal te bestrijden, zoals het gebruik van kluisjes en meer controle door medewerkers zelf, onvoldoende effect hadden. Na het installeren van de camera’s is het aantal meldingen tot een minimum is gedaald. Op welke manier heb je een opzegging gedaan? Via onze website? Zo ja, dan is de opzegging automatisch in behandeling genomen en is er gekeken naar jouw contractduur. Om hiertegen in bezwaar te gaan adviseren we je om in contact te komen met onze klantenservice via mail (info@fitforfree.nl)/telefoon. :) Is dit een beetje duidelijk? We horen het graag!

Heeft op 24 augustus 2017 om 11:37 geantwoord

Wauw! Vandaag wisten ze me wel weer te vinden! Nog een broef dat het bedrag niet afgeschreven kon worden. Helaas nog geen bericht mbt opzegging. Muv geautomatiseerde brief natuurlijk..

Reactie van de melder van de klacht JADoornbos

4 weken geleden - Klacht is netjes opgelost! Bedankt Fit For Free!

Alle klachten die gemeld zijn door JADoornbos