Klacht: Opzegging na 10 jaar

op 29 juni 2015 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Medio april 2015 ben ik benadert om mijn zenderpakket te wijzigen.
Jaren lang heb ik het set top box pakket gehad enkele malen is gewijzigd en maandelijks opzegbaar was. Omdat ik weinig thuis ben en mijn huis te koop staat ben ik in april overgestapt naar een basis abonnement. Er is mij niet duidelijk gemaakt dat daarmee een wijziging in de opzegbaarheid gepaard gaat.

Recentelijk heb ik contact met Canal Digitaal opgenomen om het abonnement vanwege verhuizing te beeindigen.
Na ruim 10 jaar trouwe klant te zijn geweest kan het abonnement niet beeindigd worden en zit ik er nog 9 maanden aan vast.
Ik kan mij voorstellen dat indien er harware producten voor het abonnement benodigd zijn er een contract termijn aan vast zit, maar dat is in deze situatie niet het geval.

Wat is dit voor een flauwe kul zeg!

Ik ben tevreden als mijn abonnement gewoon netjes met de gebruikelijke 1 maand opzegtermijn beeindigd wordt.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 09 juli 2015 om 12:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dimitryhemken