Klacht: opzegging internet abonnement KPN niet mogelijk na wijziging

op 20 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

nadat mijn hoogbejaarde ouders vanaf oktober 2013 10 euro korting op hun internetabonnement hadden gekregen bleken zij vast te zitten aan een jaarcontract dat loopt tot oktober 2014. Ik kon het dus in december 2013 niet opzeggen toen ook hun modem kapot ging zonder boete te betalen. Dit is in oktober 2013 mij niet meegedeeld, want dan was ik daar niet mee akkoord gegaan omdat het internetten nog maar van tijdelijke aard was ivm hun hoge leeftijd.
Ik heb toen op deze site op 18 december een klacht daarover geplaatst en werd gebeld door een mijnheer van de KPN. Hij heeft toen geregeld dat het abonnement internet toch beeindigd kon worden zonder boete per 4 januari 2014. Het nieuwe modem, niet uitgepakt, zou de volgende dag worden opgehaald, wat ook is gebeurd. Nu blijkt toch nog 16,50 euro van de rekening te zijn gehaald voor het abonnement internet januari 2014 en de KPN die ik daarover heb gebeld zegt dat het abonnement internet helemaal niet is opgezegd, ze kunnen er niets van terugvinden, ook niet dat het modem is opgehaald. Ze zeggen NIETS te kunnen doen.

Dat het abonnementsgeld van januari wordt teruggestort, het abonnement beeindigd is per 4 januari 20014 (ze hebben ook geen modem meer)en ik een bos bloemen krijg voor alle ellende die ik met de KPN heb en de uren die ik aan de lijn heb gestaan en in de wacht

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Veenendaal