Klacht: opzegging internet

op 24 december 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In November mijn internetabonnement opgezegd. OP 15 nov.2 brieven ontvangen dat ik mijn abonnement gewijzigd heb wat ik helemaal niet heb aangevraagd .Op 19 Nov. een brief van Telfort ontvangen dat mijn internetabonnement op 06-dec-12 is opgezegd. Op 11 dec. weer een brief dat het op 06-dec-12 is beëdigd en dat ik mijn modem moet in leveren dat heb ik gedaan en nu krijg ik een factuur dat er 19.77 van mijn bank word afgehouden.Ik weet niet wat er Tefort aan de hand is maar dit is toch van de gekke dat dit gebeurd bij een opzegging van internet.IK ga toch niet betalen voor wat ik niet meer heb en wat ik heb ingeleverd.En als ik dan de problemen naar Telfort mail krijg ik deze mail terug:Om u goed van dienst te zijn, vragen wij u om het openstaande bedrag over te
maken, zodat wij de gelegenheid krijgen om het bedrag te crediteren.
m.vr.gr.
Alex Meijer

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat dit probleem word verholpen want ik ga dat geld niet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carenaal