Klacht: Opzegging extra geld afhalen

op 30 mei 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn jaar contract van fitforfree is 13 mei 2015 afgelopen. Ik heb mijn Abbonoment met een aanbieding gekocht tweede man eerste maand gratis. Ik heb alle maanden de volle prijs moeten betalen. Dus ik zie mijn aanbieding nergens. En ook moet ik nog de hele maand juni er bij betalen. Wat niet klopt omdat ik maar 1 jaar contract heb en niet 1jaar en 1maand. Ik vind het jaar contract ook raar want ik ga persoonlijk 3weken op vakantie wat wel mee gerekend word in je ‘jaar’contract.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer ik rustig zonder problemen mijn jaar contract kan afsluiten met ook ech de aanbieding er in en niet extra betalingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 30 mei 2016 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gevorgian, via deze weg willen wij graag onze welgemeende excuses aanbieden voor de foutieve berichtverstrekking. Volgens onze administratie is er op 13-3-2016 wel degelijk een e-mail verzonden waarin uw wens tot het opzeggen van het abonnement per de einddatum van het jaarcontract kenbaar wordt gemaakt. Wij hebben de opzeggingen van u/uw dochter derhalve nogmaals verwerkt, ditmaal met 13-5-2016 als definitieve einddatum van beide lidmaatschappen. Er zal in het totaal een bedrag van € 32,85 worden gerestitueerd. Dit is € 10,95 ten behoeve van het lidmaatschap van mevrouw D. Gevorgian en € 21,90 vanuit het lidmaatschap van mevrouw L. Gevorgian. Nogmaals onze oprechte excuses. Voor vragen kunt u ons bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Gevorgian