Klacht: Opzegging en contact met Tele2

op 07 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 25 juli een opzegbrief gestuurd naar de klantenservice van Tele2 (Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn) met alle benodigde klant gegevens van mij. Ik heb echter sinds dien nooit een bevestiging gekregen. Heb daarna contact met ze proberen te maken maar omdat ik recentelijk naar Australië ben verhuisd probeer telefonisch contact te vermijden omdat het gewoonweg te duur is. Er is geen e-mail adres om mee te corresponderen of het is te moeilijk te vinden op de Tele2 website. Ben ook heel erg ontevreden met de virtuele chat assistent want die begrijpt nooit wat ik wil en heeft mij nooit verder geholpen. Ik zit in Australië en zit aan een abonnement vast terwijl ik het al ruim 2 maanden niet heb gebruikt.

Als mijn abonnement is opgezegd en ik de facturen van na 25 juli niet hoef te betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ralph11