Klacht: opzegging abonnement Privilege

op 10 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb aangetekend mijn abonnement opgezegd in december 2013 maar kreeg in januari14 een brief met felicitatie met de verlenging van abonnement. Bij de hulplijn zeiden ze dat mijn brief niet ontvangen is. Flauwekul, aangetekend en met bewijs. Ik wil van de onzinnig en ontercht opgelegd abbonnement af en wel zo snel mogelijk.

Gewenste Oplossing:

schriftelijke bevestiging opzegging en restitutie betaalde en ontercht geincasseerde gelden. Ik heb nooit toestemming tot incasso gegegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 10 januari 2014 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Beunen,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 10 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In telefonisch overleg Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Hierbij bevestigen dat uw lidmaatschap per direct is beëindigd. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door erg opgelicht