Klacht: Opzegging abonnement en nog steeds geen retourbetaling

op 08 april 2013 over Betapress in de categorie Tijdschriften

ik heb half december het abonnement hitkrant op moeten zeggen, wegens financiele omstandigheden (werkeloosheid). in januari is dit abonnement ook daadwerkelijk stopgezet. in de mail stond dat ik binnen 8 weken het retourbedrag zou ontvangen. vanaf half maart ben ik dus gaan bellen. het bedrag is er nog steeds niet. ik heb al 4 x gebeld en iedere keer iemand van de klantenservice die zegt dat ze het bedrag ziet staan en niet snapt dat het nog niet is overgemaakt. ook zeggen ze iedere keer dat de vrijdag de betaaldag is. dus na ieder weekend hoop ik dat het erop staat. helaas nog steeds geen resultaat.ik heb ook al mails gestuurd met het vriendelijk doch dringend verzoek om contact met mij op te nemen. ik ben radeloos en wanhopig. jullie hebben geen idee wat ik aan eten zou kunnen kopen van het retourbedrag van 66€.

contact en supersnelle retourbetaling

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Betapress

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Betapress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door claire1963