Klacht: opzegging abonnement

op 21 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

op 1-8-2013 heb ik mijn abonnement bij canaldigitaal op gezegd. zij blijven echter gewoon incasseren. Ik heb toen een blokkade op hun rekening laten zetten omdat zij gewoon nergens op reageren. nu krijg ik een incasso bureau op mijn dak. Ik vind dit niet echt normaal, ik moet zelf stappen ondernemen zodat een bedrijf dat niet meer mag incasseren dit niet meer kan.

onmiddellijk ophouden met mij lastig te vallen en de opdracht bij het incasso bureau terug draaien.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 januari 2014 om 16:25 geantwoord

Beste,

Naar aanleiding van uw klacht heeft een van onze medewerkers u op donderdag 23 januari telefonisch gecontacteerd.
Wij hebben u medegedeeld dat wij het dossier bij het incassobureau hebben laten sluiten.
Wij hopen u bij dezen voldoende van dienst te zijn geweest, en bieden onze excuses voor het ongemak.

Webcare CanalDigitaal

Heeft op 28 januari 2014 om 17:48 geantwoord

dat de incasso ingetrokken is, is prima.
echter er staat nog een factuur open die u mij dient te betalen.
dit is voor het steeds weer moeten controleren of jullie niet weer een incasso uitgevoerd hebben. Ik zzp'er en de tijd die ik erin gestoken heb om jullie te controleren had ik heel erg graag vergoed.
u kunt hierover contact met mij opnemen. Mijn telefoon nummer is bij u bekend

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door boekhold