Klacht: Opzegging abonnement

op 12 december 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Ik heb gedurende maanden deze site niet meer geopend, heb een abonnement genomen voor 1 jaar, waar ik tevreden over was maar nu ik wegens ziekte, verhuis en de nodige zware problemen het abonnement wil opzeggen moet ik weer 303, euro betalen!!! Wat mij echt onmogelijk is!!!!
Ik zou heel graag hebben dat dit bedrijf een beetje menselijk is en begripvol.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag tijdelijk gedurende zeker 1 jaar een stopzetting van mijn. Abonnement wegens financiële problemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 13 december 2017 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Keukeleere

We sluiten deze klacht omdat we uw klacht via Parship al schriftelijk behandeld hebben. De reactie is gestuurd naar het e-mailadres wat in uw Parship account is vermeld. Privacy richtlijnen verbieden ons online verder op de klacht in te gaan. Wij vragen om uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Phb