Klacht: opzegging

op 02 maart 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Eind januari bij de vestiging Maastricht geweest om mijn abonnement op te zeggen. Diegene die daar zat schreef mijn gegevens op en zou voor me opzeggen. Ik niet wetende dat je alleen kon opzeggen via de site. In februari heb ik contact opgenomen met het kantoor omdat er nogmaals was afgeschreven en ik dit had teruggeboekt, maar ik was nog steeds niet uitgeschreven. half februari kreeg ik een mail van fit for free met daarin dat ik een betalingsachterstand had van 1 maand, dus nog eens contact opgenomen omdat ik al eind januari er vanuit was gegaan dat ik was uitgeschreven. Nu kwam een mevrouw doodleuk zeggen aan de telefoon dat zij er niks aan konden doen dat ik dus die betalingsachterstand moest betalen 1 maand opzegtermijn.

Het is belachelijk dat ik in januari in de vestiging niet te horen heb gekregen dat ik online moest opzeggen. en vervolgens 2 maanden extra moet betalen terwijl ik al maanden niet meer bij jullie sport door een jaar abonnement (wat ook wel begrijpelijk is) maar het is absurt dat jullie z'n groot bedrijf zijn maar dit niet kunnen regelen. Ik ben maar een student hoor 50,- is behoorlijk veel voor mij terwijl ik het eigenlijk niet schuld ben.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 12:37 geantwoord

Beste Juul,

Bedankt voor je bericht en excuses voor de veel te late reactie. Bij controle van de klachten kwamen wij erachter dat de reactie niet verstuurd is.

Op 4 februari 2020 heb je met ons telefonisch contact opgenomen. Met een maand opzegtermijn hebben wij jouw abonnement per 4 maart 2020 beëindigd. Je hoeft alleen nog voor de laatste periode te betalen. Hiervoor zal ik je een betaallink per mail sturen. Onze excuses voor het ongemak!

Laura

Heeft op 17 april 2020 om 12:40 geantwoord

Het is belachelijk dat ik door jullie fout 2 extra periodes moet betalen. Z’n grote organisatie als jullie zou dat moeten kunnen oplossen. Blijkbaar niet dus....

Alle klachten die gemeld zijn door juulvanwell