Klacht: Opzegging

op 14 december 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Beste,

In juni 2017 heb ik een jaarabonnement afgesloten bij Fit for free. Helaas ben ik na die tijd geblesseerd geraakt aan mijn knie en hierdoor mag ik niet meer fitnessen zonder begeleiding van mijn fysiotherapeut. Na geen contact via het opzegging formulier gehad te hebben en via het contact formulier op de site, heb ik maar gebeld. Hier kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die mij vertelde dat ik op geen enkele manier onder mijn abonnement uit kan komen en gewoon tot juni 2018 moet betalen zonder dat ik gebruik kan maken van fit for free. Dit vind ik belachelijk, dat er door medische redenen geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden. Al zou er een kleine boete aan vast hangen zou dit ook nog redelijk zijn. Nu ben ik in totaal nog €120 kwijt zonder te kunnen gaan…

Het stopzetten van mijn abonnement.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 14 december 2017 om 17:11 geantwoord

Goedemiddag, Eva. Allereerst: heel veel sterkte gewenst met de blessure. Mijn collega van de klantenservice heeft hierin juist gehandeld. Dit staat in de algemene voorwaarden, die je tekent bij het afsluiten van het lidmaatschap. Wel kun je de resterende maanden van het lidmaatschap overdragen aan bijvoorbeeld een familielid of kennis.

Alle klachten die gemeld zijn door evaaaa-93