Klacht: opzegging

op 22 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

vanaf 22 juli gaat het mis met overname van kpn naar tele2 met nummerbehoud.
op 5 augustus heb ik mijn abonnement stopgezet en kan nog steeds geannuleerd worden.
ik kon 2,5 weken niet bellen en gebeld worden, waardoor ik genoodzaak was een prepaid simkaart te kopen om te bellen.
nu heb ik hetzelfde probleem , steeds opwaarderen om te bellen.
allemaal kosten die ik moet maken .
ik heb inmiddels een abonnement bij simpelafgesloten.
alles ontvangen en kan toch geen gebruik maken van hun diensten omdat tele2 mijn abonnement nog steeds niet heeft geannuleerd.
ik ga binnenkort met vakantie en dit probleem is nog niet opgelost.
ik ben moe om tele2 steeds te bellen .ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
intussen krijg ik een factuur die ik moet betalen en weiger het te betalen alvorens mijn abonnement niet is stopgezet.
ik weet niet wat ik nog meer moet doen. heb geen rust .
een technisch probleem mag geen probleem van de klant worden die keurig haar abonnement optijd heeft opgezegd.

wanneer ik rust heb . en zou het prettig vinden over 1,5 week met een lekker gevoel met vakantie gaan en gebruik kan maken van mijn abonnement van simpel.
dat mijn factuur in mindering wordt gebracht .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andje