Klacht: Opzegging

op 04 augustus 2016 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin en ik hadden 3 maanden fitness instructeur gewonnen en deze intructeur geeft zijn lessen bij trainmore den haag.
Wij hebben gelijk aangegeven dat wij maar 3 maanden lid willen zijn.
de medewerker zei dat wij een contract kunnen nemen van 3 maanden.
dit hebben wij ook gedaan.
Op de laatste dag hebben wij gezegd dat wij dus voor het laatst zijn.
waarom een andere medewerker zei dat er een maand opzegtermijn is.
dit is niet volgens afspraak.
nu is er een bedrag afgeschreven voor de 4e keer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er maar 3 maanden zijn afgeschreven en niet 4.
wij hebben ons ingeschreven voor 3 maanden en niet meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Wijk,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Kevinvanwijk