Klacht: opzegging

op 05 maart 2014 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al een tijdje op te zeggen en dat kan alleen schriftelijk. Ik krijg echter geen reactie meer en ze zijn telefonisch onbereikbaar

Gewenste Oplossing:

Als er een keurige nette bevestiging komt dat onze opzegging is gehonoreerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer de Bruin,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door ChrisdeB