Klacht: Opzegging

op 13 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik heb bij upc eind oktober gebeld dat ik per 31 december de boel wilde opzeggen , ik zou een boete moeten van 300 euro omdat ik zogenaamd een jaar contract zou hebben maar ik ben vanaf 2009 al lid bij hun, toen werd mij gezegd dat ik mijn nieuwe adres moest door geven deze heb ik niet omdat ik in mijn vouwwagen leef er werd mij mede gedeeld dat ze me wel gingen opzoeken , heb vervolgens weer gezegd dat ik het wilde opzeggen nou dat zou gebeuren ,
30 december nog geen box om de spullen terug te sturen ik bel weer upc , ja mevrouw er is niks opgezegd , grrrr , dus weer opnieuw per direct opzegd , en door alle omstandigheden zou ik de boete niet hoeven te vbetalen van 300 euro , vervolgens bel ik vandaag 13-01-14 waar de box blijft en wat er aan rekening open staat , wordt me ff medegedeeld dat ik januari ook ff moet betalen die lui voelen zich niet helemaal lekker ben per 31 december al weg uit druten .

Dat ik de boete en januari niet ga betalen .

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Svenja1987