Klacht: opzeggen zeer moeilijk

op 09 augustus 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

net met ene Chantal van afdeling safe desk gebeld om 3 van de 5 loten op te zeggen. Nadat ze 3x een verhaal vertelde over waarom ik het niet zou moeten doen en ik 3x zei dat ik het beslist wel wilde kon ik eindelijk mijn 3 loten opzeggen na 20 minuten aan de telefoon. geen reclame voor het bedrijf zo een drammer aan de lijn terwijl ik notabene met 2 loten klant blijf,. was bijna zover om alles op te zeggen door die vrouw bah.

Gewenste Oplossing:

ben tevreden als de opzegprocedure van de postcode loterij vereenvoudigd wordt want een consument is niet verplicht om reden van opgaaf te geven. ik wil de belkosten naar het 0900 nummer terug van 20 minuten aan de lijn ipv de nodige 3 minuten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenboelens