Klacht: Opzeggen privilege

op 16 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Opgezegd d.d. 1-8-2012. Daar is niet op gereageerd. Nieuwe aangetekende brief d.d. 20-12-2014. (advies conform Google, anders wordt er niet gereageerd). Brief ontvangen met de volgende opmerking: Uw schrijven heeft betrekking op uw lidmaatschap Privilege, echter is de brief onjuist geadresseerd. Ik had het volgende adres van Google. (Privilege b.v. Afdeling klantenadministratie. Postbus 6128. 2001 HC HAARLEM. Het juiste adres van Privilege Service Centrum is:
Privilege Service Centrum, Postbus 780, 2003 RT HAARLEM.
Hoe kunnen zij een aangetekende brief accepteren? Is het zo moeilijk om deze dan naar de desbetreffende afdeling te sturen/brengen. Vandaag nieuwe aangetekende brief verzonden naar het opgegeven adres.

Opzegging accepteren van Privilege!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Heeft op 16 januari 2014 om 16:41 geantwoord

Snelle oplossing. Dank u.

Privilege

Heeft op 16 januari 2014 om 17:24 geantwoord

Beste meneer van Amerongen,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 15 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In overleg via de mail is op 16 januari 2014 Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton van Amerongen