Klacht: Opzeggen Prive kwartaalabonnement

op 03 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 18-05-2016 uw gratis kwartaal abonnement genomen.
nu staat er in de omschrijving bij de aanmelding dat je het abonnement ,als je die niet langer wil, moet opzeggen.Dit heb ik geprobeerd bij de aanmeldingssite maar dat lukt niet.
BIJ DEZE WIL IK HET PRIVE CADEAU ABONNEMENT OP DEZE MANIER OPZEGGEN.
WIJ HOPEN DAT HET OP DEZE MANIER LUKT.
Al vast bedankt voor uw medewerking.
Jos en Anton Berendsen Oud Lammers

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als wij bericht terug ontvangen met de mededeling dat het abonnement is opgezegt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Berendsen Oud Lammers,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat u uw abonnement op de Prive wenst te beeindigen.

Wij hebben uw verzoeken doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij nemen binnen twee weken telefonisch contact met u op om uw verzoek te bespreken. Indien zij u niet kunnen bereiken, wordt het abonnement confrom de voorwaarden beeindigd.

Wij vertrouwem erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door abol