Klacht: Opzeggen (ongewenst) abbonnement

op 21 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Ik ben een paar maanden geleden telefonisch benaderd door privilege. Ze vertelde mij dat ik gratis voor 6 maanden een website kon bezoeken en daarna zou ik zelf kunnen beslissen of ik nog door wilde gaan zonder enige opzegging.
Nu is het inmiddels Januari 2014 en ik wil dus niet doorgaan met privilege.
Ik heb ook geen zin om kosten te maken om een aangetekende brief te versturen voor opzegging want ik hoefde dus niets op te zeggen.

Opzegging van privilege nummer 2244261 zonder een aangetekende brief te versturen
of een schriftelijke reactie dat er geen geld van mijn bankrekening wordt ingehouden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 21 januari 2014 om 16:44 geantwoord

Beste meneer Van Komen,

Wij hebben uw opmerkingen over het Privilege lidmaatschap op 20 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wenst te beëindigen.

In overleg via de mail op 21 januari 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten
Webcare team Privilege

Heeft op 21 januari 2014 om 17:13 geantwoord

Mooi bedankt voor de snelle reactie
Ik had toevallig wel vandaag al een aangetekende brief verstuurd (kosten 7.95 euro) omdat ik voor mijn gevoel het zekere voor het onzekere wilde nemen.
Maar dit was achteraf dus niet nodig......

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Wuta