Klacht: opzeggen lot

op 18 december 2012 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

weer zo,n staatsbedrijf met graaiende handjes.
het is weer zo jammer, zeg je wat op bellen ze in een keer 4x in de week .speel al jaren mee altijd flut prijsjes
nee opeens kan alles gr lot ,reisjes enz ,raar toch.
jaren hoor je niets maar zeg je op ,nou dan bellen ze je plat.
lekker een treking houden uit niet verkochten loten. lekker simpel ,staatsloterij werken veel grieken zeker.
speel nu met een grote mensen loterij euromil moet iedereen doen en die k.t STAATSLOTERIJ allemaal opzeggen

opdoeken van die oplichters bende

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 20 december 2012 om 09:24 geantwoord

Alle reguliere prijzen van de Staatsloterij, behalve de Jackpot, worden getrokken uit de verkochte lotnummers. Deze prijzen vallen dus altijd gegarandeerd.

Met zeven ballen (zes blauwe en één oranje) wordt vanaf 2012 bepaald of de Jackpot tijdens de desbetreffende trekking valt of niet. Alleen wanneer de oranje bal wordt getrokken valt de Jackpot gegarandeerd. De Jackpot valt dan op een lotnummer dat verkocht is met Jackpottoeslag.

Wanneer er een blauwe bal is getrokken, valt de Jackpot niet. Hierdoor wordt er geen lotnummer getrokken voor de Jackpot en is er ook geen lotnummer bekend.

Om er voor te zorgen dat u niet meer ongevraagd gebeld wordt door bedrijven waar u klant bent (geweest), kunt u gebruik maken van uw Recht van Verzet. Als u uw gegevens wilt laten blokkeren voor de Staatsloterij dan kunt u hiervoor een email sturen aan klantenservice@staatsloterij.nl
Vermeld hierbij uw naam en adresgegevens en uw telefoonnummer.
Wij verwijzen u voor verdere toelichting graag naar ons privacy statement:

Alle klachten die gemeld zijn door deveer