Klacht: opzeggen lidmaatschap

op 29 januari 2018 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 30 januari 2018 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer lekker zeg,

Graag ga ik in op uw klacht.
Zodra de herroepingsperiode van 14 dagen is overschreden, kan het premium-lidmaatschap niet meer worden herroepen.

Om verdere details over de overeenkomst met u te kunnen bespreken, zullen wij contact met u opnemen via de klantenservice van Parship.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Heeft op 30 januari 2018 om 13:01 geantwoord

ik ben nog niet tevreden maar wacht nu op de oplossing die parship.nl mij gaat doen ik hoop op een oplossing waar we beiden over eens zijn . met vriendelijke groet Lekker zeg

Bericht van Parship

8 maanden geleden - Geachte lekker zeg, Waarschijnlijk is mijn antwoord op uw klacht in de spam aangekomen. Ik heb u vandaag opnieuw aangeschreven en alles voor u samengevat. Met vriendelijke groeten, Nico Teeuwen Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door lekker zeg