Klacht: opzeggen kan niet meer door verkeerde informatie

op 12 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn abbo liep af en kon een nog betere krijgen volgens tele 2 nu ik hem heb is die nog slechter dan mijn vorige meerdere malen contact gehad ze konden en mochten mij niet helpen mijn poorten van mijn router open te zetten dus weer zelf geprobeerd met link van hun lukte niet weer contact gehad toen kreeg ik de informatie dat ik kon opzeggen tot 12 spt 16 weer gebeld om op te zeggen omdat het gewoon niet zelf lukte en toen kon ik niet opzeggen want mijn opzeg termijn was verlopen ik uitgelegt dat een andere vertelde dat dat nog kon tot de 12ste maar het stond niet zwart op wit dus konden mijn niet verder helpen zit er dus gewoon weer een jaar aan vast zeggen hun mooi is dat goeie service NOT!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

als mijn abonnement opgezegt wordt zonder kosten ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doortje31