Klacht: Opzeggen gratis premium proefabonnement

op 15 mei 2020 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 april heb ik mijn gratis LinkedIn proefabonnement opgezegd, dat was binnen een maand nadat het abonnement was geactiveerd. Het geld werd echter alsnog afgeschreven van mijn creditcard en nu zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn account nog steeds op premium stond terwijl ik alle stappen had doorlopen om het op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg. Het gaat om €54,99.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LinkedIn Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LinkedIn Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irene Den Haag