Klacht: Opzeggen Carros

op 04 februari 2014 over Betapress in de categorie Tijdschriften

In november ontving ik een incasso van Betapress. Echter had ik zowel via mail alsook telefonisch Carros opgezegd. Via mail nul reactie en telefonisch (eind november) is mij aangegeven dat de opzegging zal worden verwerkt. Tot mijn stomme verbazing vond ik vandaag wederom een Carros in mijn brievenbus. Heeft iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? Tevens wil ik adviseren om niet een Carros abonnement te beginnen en deze ook niet kado te geven. Blijkbaar is het zeeeer moeilijk om hier vanaf te komen. Ik ben tevreden als ik van Betapress.nl een schriftelijke bevestiging krijg van mijn opzegging en geen Carrosbladen meer ontvang en al helemaal geen incasso brieven meer ontvang. Ik voldoe aan alle gestelde criteria en zou dus zonder problemen moeten kunnen opzeggen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Betapress

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Betapress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Ravenstijn