Klacht: opzeggen binnen 7dagen

op 28 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Vorige week ben ik tel. benaderd door een medewerker van privilege ,ze vertelde mij dat ik 6 mnd een website kon bezoeken en dat als ik niet verder wilde dat het abb ment
niet hoefde op te zeggen maar dat hun eerst contact met mij zouden opnemen Nu ik hun website heb bezocht en de algemene voorwaarden doornam zie ik dat je wel degelijk schriftelijk dient op te zeggen of naar een betaal nummer moet bellen
verder vind ik het heel vreemd dat je ze niet per mail kunt bereiken ,, ik wens dan ook geen gebruik te maken van hun aanbod en zeg meteen het abb LIDMAATSCHAP zoals hun het benoemen op

Meteen uit hun bestanden en geen lidmaatschap van privilege nr. 1850934

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 28 januari 2014 om 14:53 geantwoord

Beste meneer Cornet,

Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 27 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wenst te annuleren.

In overleg via de mail is Privilege op 28 januari 2014 samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Heeft op 28 januari 2014 om 16:25 geantwoord

snel en naar tevredenheid opgelost
vriendelijk dank hiervoor

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door G Cornet