Klacht: Opzeggen bij online per direct !!!

op 08 mei 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Geen of trage WiFi (als je verder als 3 meter van de modem/router af bent heb je geen WiFi meer !!

Stilstaand beeld en geen/slecht geluid van de tv (diverse keren per avond/dag als je tv aan het kijken bent of probeert te kijken.

Deze problemen hebben we vanaf juni/juli 2015

Hebben diverse keren telefonisch contact gehad gedaan wat de man/vrouw van de helpdesk zeiden (resetten , harde reset , alle kabels opnieuw en goed aansluiten .
Alles hebben we gedaan maar niets hielp.
Heb zelf aangegeven/gevraagd om een monteur langs te sturen maar was niet nodig , dit kunnen we telefonisch af zeiden ze.
Heb ook aangegeven dat als de problemen niet opgelost worden ik onder mijn 2 jarig contract uit wil .
Het is toch hun(online) PLICHT om te zorgen dat waar je voor betaald ook fatsoenlijk werkt.
Na het eerste jaar (13/14 maanden) heb ik de automatische incasso stopgezet.
Op 30 maart met een vriendelijke werknemer (Jasar) gesproken die had het zelfs over dat we nog geld terug zouden krijgen ivm alle problemen en dat het contract per terugwerkende datum opgezegd zou worden .
Hij ging zijn best ervoor doen en we zouden binnen 5 werkdagen bericht krijgen
Op 18 april krijgen we een brief met een tweede herinnering .
Er wordt geen antwoordt gegeven op het gesprek.
We wachten nog af omdat je denkt dat je wel een antwoordt krijgt op het gesprek .
Ik ga bellen op 5 mei , kreeg een medewerker aan de lijn die gelijk ontslagen zou moeten worden of een cursus gaan volgen hoe hij mensen te woord moet staan.
Niks kon ,ik moet mijn 2 jarig contract volmaken .en volgens hem had ik 1 keer gebeld/email gestuurd.
Nou ik heb bewijzen dat het vaker is geweest en die Jasar kon ook zien dat we vaak contact heden gehad.
Uiteindelijk na 10 minuten geprobeerd dat de medewerker ging luisteren naar mijn kant van het verhaal verbrak hij de verbinding het was 21.00 uur .
Ik geprobeerd om terug te bellen maar de helpdesk was gesloten kreeg een bandje te horen.
Dit is echt het toppunt !
Ben echt klaar met online wil er niks mee te maken hebben .
Ben inmiddels (2 maanden) overgestapt naar KPN waar ik tot nu toe geen klachten van heb

We zijn pas tevreden als ik onder mijn contract uit ben .
Wil het nog zo doen dat ik ipv 2 jaar maar 1 jaar het contract heb
Dat ik een eindafrekening krijg van 12 maanden en het resterende bedrag eventueel terug krijg !

Hoop echt dat jullie mij kunnen helpen

PS kan eventueel meerdere foto's sturen van de e-mails die we gestuurd hebben maar dan had ik graag een rechtstreeks email adres .
En de axacte datum weet ik niet precies maar het was in januari

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SandraMarco