Klacht: Opzeggen abonnement mobiel

op 31 augustus 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben een mail gestuurd op 26 augustus 2018 i.v.m. opzeggen van mobiel nr.0645289216, hier heb ik op 26-08-2018 een bevestiging ontvangen en zou worden terug gebeld. dit is tot op heden niet gebeurd. Dus hebben wij op 28-08-2018 zelf weer contact opgenomen met Telfort. Volgens klantenservice was onze mail nooit binnen gekomen, vreemd dat we dan wel een bevestiging krijgen. Na veel gezeur is er toen door uw medewerker besloten dat per 28-09-2018 de mobiele telefoon kon worden opgezegd en wij zouden binnen 3 dagen via de mail een bevestiging ontvangen, ook dat is weer niet gebeurd. Dus vandaag 31-08-2018 zelf maar weer contact opgenomen met klantenservice, wederom kregen we te horen dat er niets van een opzegging bekend is bij Telfort (erg vreemd).Nu weer afgesproken dat de opzegging per ingang van 01-10-2018 zal ingaan. En wij binnen 24uur automatisch een bevestiging ontvangen. Wij als klant vinden het erg jammer dat het zo moet lopen bij het opzeggen van een mobiel omdat diegene die de telefoon gebruikte is overleden. Wij vinden het diep triest dat je dan op bovenstaande manier wordt behandeld.

De manier hoe wij zijn behandeld vinden we erg jammer, dit zijn we niet van Telfort gewend. Wij hopen dat vanaf nu e.e.a. op een goede manier wordt opgelost.
Graag u reactie,

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0618808659