Klacht: Opzeggen Abonnement

op 20 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ondertussen al 10x een chat begonnen op internet waarbij ik er steeds uitgeknikkerd wordt. Ik wil mijn abonnement stop zetten per direct. Zoals aangegeven kan dit ook als je buiten een straal van 5km woont. Het is voor mij ook te ver weg. Ik word niet geholpen en de telefoon wordt ook niet opgenomen. Waarom kan dit niet gewoon normaal in orde gemaakt worden vraag ik me af?

Als mijn abonnement stop gezet is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 mei 2021 om 07:38 geantwoord

Beste Claudia,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Wat vervelend dat je tot nu toe niet verder bent geholpen met het opzeggen van jouw lidmaatschap. Excuses hiervoor! Ik heb direct het één en ander voor je nagekeken.

Indien je gaat verhuizen en er is geen club aanwezig binnen een straal van 5 kilometer, dan kun je jouw lidmaatschap opzeggen wanneer je nog binnen het eerste jaar van jouw overeenkomst zit.

Om dit voor je te kunnen regelen, hebben wij een bewijs van de verhuizing nodig (in- of uitschrijving van de gemeente). Dit bewijs kun je sturen in een privé bericht via één van onze Social kanalen of per e-mail naar: [email protected] Zodra wij het bewijs hebben ontvangen, beëindigen wij jouw lidmaatschap met inachtneming van 30 dagen opzegtermijn, na ontvangst.

In de administratie kan ik zien dat jouw opzeggingsverzoek alvast is verwerkt. De einddatum van je lidmaatschap is voorlopig: 2-1-2022.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Team Social Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

2 maanden geleden - Beste Claudia, Dank je wel voor je reactie. Je hebt jezelf ingeschreven met jouw huidige woonadres. Je bent je er dan van bewust dat de dichtstbijzijnde club zich op een grotere afstand bevindt. Het is niet mogelijk om op grond hiervan jouw lidmaatschap voortijdig te beëindigen. Zodra je bent verhuisd, dan ontvangen wij graag een bewijs van de verhuizing ((in- of uitschrijving van de gemeente). Wanneer wij het bewijs hebben ontvangen, beëindigen wij jouw lidmaatschap met inachtneming van 30 dagen opzegtermijn, na ontvangst. De eerst mogelijke einddatum conform jouw overeenkomst blijft voorlopig: 2-1-2022. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Claudiavanputten