Klacht: Opzeggen abonnement!

op 04 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Beste mensen,

Ik heb een kon totaal pakket aangeschaft, om de verbinding slecht was mocht ik deze destijds opzeggen en os er mij gezegd dat er een zendmast vervangen zou worden in mijn woonplaats en dat het bereik en de verbinding beter zouden zijn daarna.
(Ik in tussentijd abonnement mogen opzeggen)
Binnen twee weken werd ik gebeld door een medewerker van KPN, dat de verbindingen verbeterd zijn. Vervolgens in alle vertrouwen hebbik weer een abonnement aangeschaft en daarbij weer een mobiele abonnement maar dan inclusief telefoon.
Wat een slechte service! Niks was verbeterd. Bijna elke dag contact met de klantenservice. Drie keer een monteur thuis geweest, check gedaan voor het bereik en inderdaad, bereik was slecht, netwerk was niet verbeterd dus ik mocht weer opzeggen.
Op de een of ander manier mag ik mijn mobiele abonnement niet opzeggen, mobiele abonnement is werkt net zo slecht!
Ook hier een meting en check van gedaan!
Zowel thuis als buiten is de verbinding slecht, ik heb hier bewijzen van en verschillende keren contact over gehad, wat ik dan te horen krijg is dan had u niet opnieuw klant moeten worden!
Sorry KPN dat ik opnieuw vertrouwen had toen de medewerker had gebeld met het nieuws dat jullie netwerk en verbinding verbeterd zou zijn, niet dus.
Ik betaal maandelijks voor iets wat niet werkt!
Ik wil mijn mobiele abonnement opzeggen en wel per direct.
Ik hoef ook geen nummer mee te nemen, ik ben klaar met alles van KPN, en raad het niemand aan!

Als het abonnement opgezegd is en ik af ben van het hele KPN provider en ik niet meer en nooit meer niets voor niets betaal voor een abonnement wat niet werkt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gonen