Klacht: Opzeggen abbonnement

2350 AC LEIDERDORP

Rotterdam, 20-04-2017

Betreft: opzegging lidmaatschap

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik mijn lidmaatschap met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op.

Naam: Nimrod Reshef
Adres: Willem de Zwijgerstraat 15b
Postcode + plaats: 3043 VA Rotterdam
E-mailadres: ronnyr7@gmail.com
Pasnummer: 20850223
Fit For Free vestiging: Rotterdam noord ceintuurbaan

De incassomachtiging dient tegelijkertijd te worden beëindigd.

Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging tegemoet.

Nimrod Reshef

mijn abonnement opzeggen per 28-03-2017, toen ik naar Israel verhuisd ben

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

6 maanden geleden - Bedankt voor je bericht, Ronny! Hoe bevalt het wonen in Israel? :) Op deze manier, via klacht.nl, kunnen we jouw opzegging niet in behandeling nemen. Je kunt het online opzegformulier invullen via: https://opzeggen.fitforfree.nl. Je ontvangt dan een mailtje ter bevestiging. Anders kun je ook opzeggen in de club (je ontvangt dan een kopie) of door een mailtje te sturen naar info@fitforfree.nl. Is dit een beetje duidelijk? We horen het graag!

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 26 april 2017 om 14:12 geantwoord

We hebben niks meer van je gehoord, Ronny. We hopen dat je jouw weg hebt gevonden via onze website of e-mail in verband met het opzeggen van jouw lidmaatschap. Ook hopen we dat je het erg naar je zin hebt in Israel. We wensen je veel succes met het behalen van je sportieve doelen. :)

Alle klachten die gemeld zijn door ronnyr7