Klacht: opzeggen abbonnement

op 03 augustus 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

mijn zoon heeft in 2013 een abonnement bij een aankoop van een telefoon afgesloten , hij heeft nooit schade geclaimd maar heeft inmiddels een andere telefoon.
nhij heeft al verschillende keren aangegeven dat hij het contract wil opzeggen bij jullie maar krijgt geen reactie. hoe dat moet.
hij betaald nu al 8 maanden voor niks.
hoe moet dit opgelost worden

ik ben tevreden als het abonnement beëindigd wordt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:18 geantwoord

Geachte mevrouwr Stralendorff,

Naar aanleiding van uw klacht over het opzeggen van het contract van uw zoon, kan ik u het volgende melden.
Uw zoon Kenneth van Stralendorff heeft op 2 augustus een email naar EWP Service Nederland gestuurd waarin hij het volgende schreef: Ik wil hierbij mijn contract stopzetten met betrekking tot verzekering zodra het contract afloopt in december. Dit is vervolgens ook gedaan en heeft uw zoon ook een bevestiging van ontvangen per email.
Op 3 augustus heeft u een email gestuurd over het stopzetten van het contract van uw zoon omdat hij de telefoon niet meer heeft. Ook dit hebben wij gerespecteerd en hebben wij het contract nog eerder opgezegd.
Ook hier is weer een bevestiging van gestuurd.

Ik neem aan dat de klacht hierbij is opgelost.

EWP Service Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door straaltje