Klacht: Opzeggen

[email protected] op 22 oktober 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste basicfit waarom heeft u medewerker niet vermeld dat het voor 1 mnd was ik hem gezegd ik wen proef hij zei na 1 mnd mag u stoppen als het u niet bevalt en niet dan hoort u het op te zeggen ,ik wil alleen 1 mnd proef zelfs dat is niet gelukt ,ben 1 dag ander half uur geweest kijk in uw de incheck systeem .
Daar heb ik telefonisch opzegt waarom.uw medewerker niet gezegd dat hoor u schriftelijk of online te doen.
Ik ga toch niet onnodig 2 mnd betalen voor iets waar ik geen gebruik van hebt gemaskt zoveel keren gebeld en gemaild en chatbox gesprekken niks helpt alleen verkeerde info krijg ik bij u chatbox. Baal hier van. Els

Dat een emailadres bekend is van jullie je normaal kan opzeggen of advies kan vragen en telefoonnumme voor mensen die niet handig zijn met internet .meldpunt.
En geen dure opzeg procedure moet starten gewoon bij mijn basicfit ook opzeggen mogelijkheid is en op niet een andere site.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 oktober 2020 om 09:36 geantwoord

Beste Els,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat onwijs vervelend om te horen dat jij destijds tijdens jouw inschrijving verkeerd bent geïnformeerd.

Ik ben het direct even voor je gaan nakijken en zie dat jouw lidmaatschap per 14-1-2020 is aangemaakt, dit betreft een flexibel lidmaatschap welke maandelijks opzegbaar is. In onze administratie zie ik echter dat wij jouw opzegging pas per 12-3-2020 hebben ontvangen. Om deze reden was het lidmaatschap dus nog actief en zijn er alsnog betalingen geweest.

Ter hoge coulance heb ik het openstaande bedrag van € 38,56 weg geboekt, wat betekend dat jij momenteel geen actief lidmaatschap meer hebt en dat er geen sprake meer is van een openstaand bedrag.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]