Mijn Klacht:
Beste basicfit waarom heeft u medewerker niet vermeld dat het voor 1 mnd was ik hem gezegd ik wen proef hij zei na 1 mnd mag u stoppen als het u niet bevalt en niet dan hoort u het op te zeggen ,ik wil alleen 1 mnd proef zelfs dat is niet gelukt ,ben 1 dag ander half uur geweest kijk in uw de incheck systeem .
Daar heb ik telefonisch opzegt waarom.uw medewerker niet gezegd dat hoor u schriftelijk of online te doen.
Ik ga toch niet onnodig 2 mnd betalen voor iets waar ik geen gebruik van hebt gemaskt zoveel keren gebeld en gemaild en chatbox gesprekken niks helpt alleen verkeerde info krijg ik bij u chatbox. Baal hier van. Els
Gewenste Oplossing:
Dat een emailadres bekend is van jullie je normaal kan opzeggen of advies kan vragen en telefoonnumme voor mensen die niet handig zijn met internet .meldpunt.
En geen dure opzeg procedure moet starten gewoon bij mijn basicfit ook opzeggen mogelijkheid is en op niet een andere site.
