Klacht: opzeggen

op 27 juni 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

ik heb 5 dagen geleden opgezegd online dit vanwege ernstige gezondheid klachten en ik mag het voorlopig ook niet meer van de dokter ik ga er hier niet verder over uitweiden ik heb mijn verhaal al gedaan in de online opzegging ik zou graag blijven sporten maar dit gaat gewoon niet meer
ik ben al maanden niet meer geweest

ik heb geen mailtje niks gehad hoe zit dit?

handel gewoon de opzegging af aub
lid nummer 066000377

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

1 maand geleden - Bedankt voor het doorgeven van je bericht, Maurice. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nog geen antwoord hebt gehad op de opzegging. Op welke manier heb je opgezegd? Heb je hierover gemaild naar info@fitforfree.nl? We horen het graag!

1 maand geleden - Ja vanochtend weer

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 27 juni 2017 om 09:42 geantwoord

Met welk e-mailadres heb je een mailtje gestuurd naar de klantenservice? :) Aan de hand van jouw lidnummer, hebben we in ons systeem gekeken. We zien dat je een tweejarig Daluren lidmaatschap hebt tot en met 31-12-2017, Maurice. We kunnen je contract ontbinden op grond van de Wet Van Dam, maar dan worden de genoten kortingen in rekening gebracht. In principe wordt je contract bij de opzegging dan omgezet naar een eenjarig abonnement. Het prijsverschil is de korting + eventueel gratis maanden. Als je hiermee akkoord gaat, kun je dat ook via deze weg laten weten. Dan zorgen wij dat het snel wordt geregeld. We horen graag van je. :)

Heeft op 27 juni 2017 om 09:47 geantwoord

Ik vind het allemaal een beetje raar mijn maat waar ik mee sporten heeft de zelfde gezondheids probleemen zijn vrouw heeft het opgezocht aan de balie en heeft zelfs voor haar zelf 1 maand gratis gekregen omdat haar man niet heeft kunnen sporten en is gewoon opgezocht zonder problemen waarom bij mij dan niet?

Bericht van fit for free

1 maand geleden - Je kunt je huidige contract gewoon opzeggen op grond van de Wet Van Dam, Maurice. :) We begrijpen dat deze informatie ietwat verwarrend klinkt. Is het een idee om langs de balie in de club te gaan? Hier kunnen we al je vragen beantwoorden. :) We horen graag van je.

1 maand geleden - Wet van dam zacht mij niets

Bericht van fit for free

1 maand geleden - Op grond van de Wet Van Dam kun je jouw tweejarige abonnement na een contractduur van een jaar opzegging, Maurice. Is het een goed idee om langs de balie te komen in de club? :) Dan geven we je uitleg en eventuele vragen beantwoorden. :) We horen het graag!

Reactie van de melder van de klacht Maurice van Spankeren

1 maand geleden - Weet je stik er maar in ik heb het net afgekocht bij fit for free wat zijn jullie slecht

Bericht van fit for free

1 maand geleden - Wat bedoel je precies, Maurice? We horen graag van je als je verder hulp nodig hebt bij jouw opzegging.

Reactie van de melder van de klacht Maurice van Spankeren

1 maand geleden - Zoek het lekker uit met je zooitje Mij niet meer lastig vallen ik heb betaald tot het eind van het jaar

Reactie van de melder van de klacht Maurice van Spankeren

1 maand geleden - OPGELOST???? HOEZOOOOOOW. het gaat mij er om dat er hier gemeten wordt met 2 maten is dat nog niet duidelijk???

Bericht van fit for free

1 maand geleden - We hebben aangegeven dat je het contract inderdaad kunt opzeggen, Maurice. Op grond van de Wet Van Dam. Je geeft aan dat een vriend ook in dezelfde situatie heeft gezeten en dat er een andere oplossing is aangeboden. Daarom hebben we geadviseerd om langs de club te komen om hier navraag na te doen. Daar kunnen we al je vragen beantwoorden. :) Is dit een beetje duidelijk? We horen het graag.

Reactie van de melder van de klacht Maurice van Spankeren

1 maand geleden - Ik ben lang's de club geweest gisteren of was dat niet duidelijk en ik heb betaald tot 31 12 2017 maar dan moeten jullie niet hier zetten dat jullie het opgelost hebben want dat heb je niet het verschil is dat ik 50 euro moest betalen en mijn maat niet Voor exzakt de zelfde situatie

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice van Spankeren