Klacht: opzeggen

op 20 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb eind maart mijn telfort abonnement (internet en tv) inclusief digitenne opgezegd. Opzeggen van telfort ging prima. Nu ontving ik vandaag een factuur van digitenne a € 14,00. ik was in de veronderstelling dat dit opgezegd was per 2 mei aangezien jullie mij geen bericht hebben gedaan dat dit apart opgezegd moest worden. Ik heb gebeld met jullie klantenservice en die vertelde mij dat dat apart opgezegd moest worden maar dat er vast wel wat geregeld kon worden, vervolgens werd ik door verbonden met KPN. De mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat ik een maand opzeg termijn had en dat het pas opgezegd is per 20 juni, hier kon mevrouw niets aan veranderen en moest maar weer contact opnemen met jullie. Hier ben ik het niet mee eens. Bij mijn opzegging heb ik duidelijk gemeld dat ik ook digitenne op wilde zeggen. Ik heb dit via jullie toen afgesloten dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat jullie dit ook weer voor mij kunnen opzeggen. Hoe jullie dit doen is niet mijn zorg lijkt me. Ik zie graag dat het abonnement van digitenne per 2 mei beëindigd wordt en dat ik mijn geld retour krijg. Vind dit een slechte service. Afsluiten onderling kunnen jullie wel maar zodra er opgezegd moet worden geven jullie niet thuis en zijn het opeens 2 aparte instanties.

als ik mijn geld terug heb.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tinahav