Klacht: opzeg brief niet ontvangen

op 09 september 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

in maart 2016 heb ik mijn opzeg brief gestuurd en tegelijk met internetbankieren de automatische incasso stop gezet.

vervolgens krijg ik betalingsherinneringen (niet direct op gereageerd, zal wel een foutje zijn) en toen incasso. daar wel op gereageerd.

Incasso brureau gebeld en uitgelegd, vervolgens FFF gebeld om te kijken of we er uit kunnen komen.

maar aangezien ik geen aangetekende brief heb gestuurd en ze mijn brief alsnog niet per email willen ontvangen (zodat ze kunnen zien wanneer ik het document heb gemaakt), moet ik dus 4 maanden lidmaatschap en incasso kosten betalen..

daar ben ik het natuurlijk niet mee eens.

100% tevreden ben ik als ze het hele bedrag laten vervallen.
ik kan er ook mee leven als ze de 4 maanden laten vervallen en we ieder de helft van de incasso kosten betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 09 september 2016 om 14:04 geantwoord

Beste heer Rovers, wat vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Zoals reeds met onze klantenservice besproken hebben wij helaas tot op heden geen opzegbrief van u mogen ontvangen. Tevens is het inzenden van een kopie van een brief niet voldoende daar deze op ieder gewenst moment gemaakt kan zijn en naar onzes inziens geen voldoende bewijs is. Wij vinden het spijtig om u wederom hetzelfde dienen mede te delen maar wij kunnen, zonder geldig bewijs van opzegging, uw abonnement niet eerder beëindigen en/of de vordering bij het incassobureau laten vallen. Wij willen u derhalve voor verdere afhandeling doorverwijzen naar Ultimoo Incasso. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons te allen tijde bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Enki