Klacht: uitlaat

G.melis op 20 juni 2012 over opvoeren.nl in de categorie Internetshops - Motoronderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee week geleden heb ik een uitlaat voor mijn scooter besteld voor het bedrag van 99,95 euro .Naar een week kreeg ik een mail van Opvoeren .nl dat dit type uitlaat niet leverbaar was .Volgende dag heb ik gebeld om de bestelling te annulleren,het was ok ze zouden het bedrag terug storten .
Het is nu inmiddels twee week later en nog geen geld ,ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar.
Ik weet niet wat ik moet doen ,ben ik mijn geld kwijt ??

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk mijn geld terug ,en nooit meer daar iets bestellen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door opvoeren.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat opvoeren.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

opvoeren.nl

Heeft op 10 januari 2024 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Even voorstellen; wij zijn Scooterdiscounter.nl en hebben sinds 01-01-2024 de domeinnaam opvoeren.nl overgenomen. We gaan er vanuit dat de klacht inmiddels al lang door de oude eigenaar is opgelost. Mocht dat niet het geval zijn komen we graag in contact om te kijken of wij nog iets voor je kunnen doen. In ieder geval is opvoeren.nl betrouwbaar en is contact goed in orde. We horen graag van je en hopen dat je de klacht als opgelost wil aanmerken, zodat we schoon schip kunnen maken. Alvast bedankt voor je genomen moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door