Klacht: bestelling niet verstuurd

GS1200 op 22 december 2017 over opvoeren.nl in de categorie Internetshops - Motoronderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15 December een bestelling gedaan van een Oxford optimizer 900 met bestemming Luxemburg.
ik zou een link krijgen met track en trace maar het pakketje is tot op heden nog niet verstuurd !!!!

Gewenste Oplossing:

ik zou toch mijn geld terug willen aangezien het een kerstcadeautje betreft en deze dus zeker niet op tijd aankomt !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over opvoeren.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over opvoeren.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door opvoeren.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat opvoeren.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

opvoeren.nl

Heeft op 10 januari 2024 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Even voorstellen; wij zijn Scooterdiscounter.nl en hebben sinds 01-01-2024 de domeinnaam opvoeren.nl overgenomen. We gaan er vanuit dat de klacht inmiddels al lang door de oude eigenaar is opgelost. Mocht dat niet het geval zijn komen we graag in contact om te kijken of wij nog iets voor je kunnen doen. In ieder geval is opvoeren.nl betrouwbaar en is contact goed in orde. We horen graag van je en hopen dat je de klacht als opgelost wil aanmerken, zodat we schoon schip kunnen maken. Alvast bedankt voor je genomen moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door