Klacht: Te late bestelling

op 03 maart 2018 over Opus Supplies in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een harde schijf besteld voor de tijd die op de website en in e-mails geadverteerd word om de deze schijf de volgende dag te krijgen in verband met een verjaardag. Door een fout bij Opus is deze later bezorgd. Hier over geen email gehad, pas op mijn schrijven. Een sorry kan er af, maar een compensatie zit er niet in volgens het bedrijf, omdat:”Het artikel is al voor een actieprijs geleverd, daar hebben we echt 0,0 ruimte in”. Ik vind dat geen reden om dit zo af te doen.

Gewenste Oplossing:

DE OPLOSSING
een kleine compensatie, hoeft niet eens financieel. Gewoon dat ze klantgericht zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opus Supplies

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opus Supplies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin Hokke