Klacht: Opstoken

op 25 februari 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Onze langs is mijn ex zoon X circa 9 maanden onder behandeling bij Y
Die heeft hem verteld dat hét probleem dat hij heeft door mij komt waar door ik nu de grootste ruzie heb maar als ik aan Y vraag
Waarom dat zo is geeft ze geen gehoor. Belachelijk ze kent me helemaal niet
maar verteld wel door dat ik kontact heb gezocht om te vragen hoe zij aan deze wijsheid komt wel door aan mijn ex zoon ze heeft mijn leven met deze laagste streek die je maar kunt bedenken kapot gemaakt

Ik vind dat deze persoon per direct stopen moet met dit soort werk voor dat ze nog meer mensen de vernieling in helpt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Dimence

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Dimence over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:39 geantwoord

Beste Johan,

U kunt uw klacht neerleggen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Deze commissie is gespecialiseerd in afhandeling van dit soort klachten. Op de website van de Dimence vindt u meer informatie over hoe u contact kunt opnemen met deze commissie: www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghan