Klacht: Opruiing en haatzaaiing door nep-columnist

fbsmedema op 03 december 2021 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Tot mijn grote schrok werd ik gisteren geconfronteerd met onderstaande column van de ‘journalist’ en ‘columnist’ Andre Manuel van dagblad Tubantia. Nou weten we allemaal dat de mainstream media een dubieuze rol speelt in de huidige crisis, maar wat ik hier gelezen heb slaat werkelijk alles.

In deze column word openlijk geschreven over het ‘bij elkaar drijven van ongevaccineerden en’ ongevaccineerden achter gaas zetten, De paar honderd kampbeulen die de Ongevacci­neer­den in het gareel moeten houden zouden we dan kunnen selecteren uit de vele werklozen uit de cultuursec­tor en verbod op bijvoeren door Christenen die het zielig vinden aangevuld met de aanduiding Gebrek Aan Concentratie Kampje

Ik ben van mening dat hier sprake is van ernstige haatzaaiing en opruiing, en voel mij ook hierdoor persoonlijk aangevallen en bedreigd.

De desbetreffende tekst en bewijsmateriaal zitten in de bijlage.

Link naar artikel:

Hartelijke groet,

Fokko Smedema

Ontslag van Andre Manuel rectificatie boete voor DPG persgroep.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fbsmedema