Klacht: opruiende reclame die aanzet tot grensoverschrijdend gedrag, zonder rekening te houden met anderen.

op 25 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Veel kabaal, vooral in de kleur oranje, alsof iedereen van voetballen houdt met o.a. de aanmoediging om je TV buiten te zetten.
Bijna niets is zo grensoverschrijdend als geluid van een TV of radio. Wanneer er een wedstrijd wordt gezien door 2 of meer mensen, zal het aantal decibellen alleen maar toenemen door de aanwezigen.
Je zult buur van deze mensen zijn, die de volgende dag moeten werken, ziek zijn, of gewoon op tijd naar bed willen.
Naast dat ik veelvuldig voetbalsupportersgedrag afkeur, Albert Heijn moet zich schamen volksvermaak zo aan te moedigen ten gunste van zichzelf en ten kostte van beschaving.

Wanneer Albert Heijn, bepaald voetbalsupporters gedrag niet aanmoedigt,
Bij tal van andere sporten, zoals tennis, handbal, paardensport etc wordt dergelijk schrewerig supportersgedrag niet geaccepteerd.het wordt zelfs asociaal gevonden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Roumen