Klacht: opnieuw registreren

op 14 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Hallo Corendon,

Ik heb van jullie bericht gehad dat ik mij opnieuw moet! registreren om mijn korting te behouden.
Waarom is dit? Ik heb in november 2013 voor het laatst een vakantie bij jullie geboekt en ben daarvoor ook al meerdere malen met Corendon op vakantie geweest,naar tevredenheid.
Nu krijg ik dit bericht. Ik ben van plan om weer een vakantie te boeken, maar of dit voor eind januari gebeurt is nog maar de vraag omdat wij niet zo van vooruitplannen van vakanties zijn. Het is ook een stukje vrijheid om op het laatste moment te beslissen.
Die 4% extra korting is natuurlijk altijd welkom, maar als ik hierdoor word gedwongen om dan maar alvast een vakantie te boeken, hou het dan maar en ik kijk dan ook wel naar andere reisorganisaties, jullie zijn tenslotte niet alleen op deze markt en organisaties als bv. Arke of Sunweb zijn ook scherp geprijsd!
Met (niet zo erge) vriendelijke groet,

N. Bijlsma – van Dijk

De korting laten bestaan zonder dwang om te boeken en zonder ergernis eventueel opnieuw registreren.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 30 januari 2014 om 14:48 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wndtbCorendon